Color pres Sailor & I, Atjazz, Bogman, Fouchat @ Casa Presei
9 ianuarie, 22:00
Sailor & I – live
Atjazz
Bogman
Fouchat
Intrare:
20 lei – înainte de 00:00
30 lei – după 00:00
SAILOR&I
BLACK BUTTER RECORDS, LIFE AND DEATH RECORDS
Stockholm, SE
Primul cântec oferit de Sailor & I ca ofrandă publicului a fost și single-ul de debut “Tough Love”, pe una din cele mai prestigioase case de discuri ale muzicii noi electronice BlackButter, la sfârșitul verii lui 2013. Odată cu redarea acestuia pe toate stațiile BBC din Marea Britanie, interesul pentru trupă a crescut semnificativ în toată Europa.
”Sailor & I este o metaforă ce descrie cele două voințe din interiorul unei persoane, care se luptă una împotriva celeilalte. Face parte din viața de zi cu zi a oamenilor. E interesant că există momente în care oamenii fac lucruri pe care nu doresc să le facă, dar nu se pot opri dintr-un motiv anume.”
Alexander Sjödin face muzică având o mentalitate similară – curios compulsivă și, în același timp, frumoasă și ciudat de brutală. La vârstă de 30 de ani, producătorul, instrumentistul și cântărețul din Stockholm a creat o piesă glacială despre relațiile adulte care amintește de Rhye și Fleet Foxes, cu o producție de escaladări armonios vocale și imagini luminoase și sincere.
Sailor & I s-a întors cu producții la label-ul Life and Death. Cele două piese originale sunt foarte diferite ca stări, însă au în spate producții luxuriante și povești redate muzical ce se găsesc într-un release de dance ca la carte. În timp ce ”Boys & Girls” oferă o poveste îndurerată și totuși frumos nostalgică, ce amintește de zilele copilăriei, piesa ”Turn Around” iese pe poartă tropăind ca un cal de curse prin foc, flancată de șiruri puternice și un vocal care pledează pentru o dragoste autentică.
Încă de la prima redare, remixul făcut de AME piesei “Turn Around” a fost punctul culminant al seturilor create de Tale of Us, Dixon, Mano Le Tough, precum și alți câțiva DJ de clasă, care au selectat-o în setul lor până în acest moment. Remixul a făcut pielea ca de găină clubberilor de pretutindeni și cu un motiv întemeiat – luând piesa și extinzând-o într-o capodoperă care face minuni pe ringul de dans, păstrând în același timp esența fermecătoare a originalului
https://www.facebook.com/sailorandi
https://soundcloud.com/sailorandi
http://instagram.com/sailorandi/
ATJAZZ
ATJAZZ RECORD COMPANY
London, UK
După o tinerețe petrecută în mod nechibzuit pe skateboard în orașul de frontieră din nord-estul Angliei, Martin Iveson ajunge la începutul anilor nouăzeci în Midland, Marea Britanie. Aici se angajează la un studio nou de jocuri de calculator numit Core Design Ltd., companie sinonimă acum cu Lara Croft și seria de jocuri Tomb Raider.
Nemulțumit de faptul că lucrează la unul dintre cele mai faimoase jocuri video din lume, Martin a părăsit compania 13 ani mai târziu, pentru a se concentra mai mult asupra mediului de studio. Aici își canalizează aspirațiile sale muzicale, invitând și alți muzicieni și producători să facă același lucru.
Succesul lucrărilor sale timpurii, inclusiv primul său EP, “Story”, din 1996, a condus la albumul foarte bine primit “That Something”, care în 1998 a fost licențiat în Japonia de către Sony/Kioon. Grafica albumului de debut a fost creată de Fujio Akatsuka, celebru în Japonia pentru ilustrațiile și desenele sale animate. Cu următoarele două albume, “Labfunk” & “Labresults”, lansate la scurt timp după, Atjazz s-a stabilit ca o voce distinctă și de inspirație în scena muzicii underground.
Martin este totodată un remixer prolific, creând de-a lungul carierei sale remixuri și lucrări ale operelor din repertoriul artiștilor ca Nitin Sawhney, Bob Sinclar, Jazzanova, Zed Bias și Omar, pentru a menționa doar câteva, remixuri ce și-au găsit loc în inima publicului. Martin a fost chiar invitat să refacă ”Întoarcerea Panterei Roz” a lui Henri Mancini pentru EMI Records. Încă lucrează intens la remixuri, afirmând despre ele că au contribuit la lansarea tehnicilor sale de producție, fiind gazonul de practică perfect pentru a încerca idei noi și a sparge tipare într-o industrie diluată.”Remixarea ajută la îmbunătățirea sunetului propriu și permite producătorului să-și imprime stilul într-un spațiu diferit.”
De-a lungul timpului, Atjazz a lucrat îndeaproape cu muzicieni și producători excepționali. Sunetul său de marcă a fost solicitat în mai multe rânduri de către soliști de primă clasă, inclusiv Clara Hill, Replife și Deborah Jordan, pentru propriile proiecte de album. Martin a făcut echipă și cu producătorul legendar Charles Webster, sub pseudonimul “Version”, lucrând intens la albumul lor de debut pentru Miso Records.
2009 l-a găsit pe Martin închizând label-ul său, Mantis Recordings, ca urmare a modificărilor unei industrii dure, iar din această cenușă s-a născut casa de discuri “Atjazz Record Company”, care a zburat la mari înălțimi în domeniul digital și a văzut multe fantastice și solicitate remixuri, inclusiv al treilea său lung jucător, “Full Circle”. Atjazz Record Company se concentrează foarte mult pe producțiile și colaborările lui Martin, reprezentând un nou capitol pentru Atjazz, dar cu o continuare a mărcii lui distincte de sunet.
Un producător renumit, un remixer solicitat și un DJ ce umple ochi ringuri de dans, Martin ”Atjazz” Iveson este la mare căutare în întreaga lume, punând suflet în absolut tot ce iese din mâinile lui.
https://www.facebook.com/atjazzofficial
https://www.facebook.com/atjazzrecordcompany
https://soundcloud.com/atjazz
http://instagram.com/atjazzrecordcompany
Pingback: feeder insider w/ Atjazz [ro] | Feeder
Pingback: feeder insider w/ Atjazz [en] | Feeder
Pingback: Golden Ticket W39 – câștigători | Feeder
Pingback: Golden Ticket W39 | Feeder