Romania Libera – rebranding complet



Romania Libera este unul dintre ziarele de traditie din Romania. Are in spate o istorie de 133 de ani. Brandul intra intr-o noua etapa, moment marcat de un proces complet de rebranding: logo nou, format nou, layout nou.

E ultimul dintre ziarele cu nume care isi schimba formatul. Abandoneaza formatul clasic, in favoarea unuia mai compact, mai prietenos si mai usor de citit.
Noua Romania Libera se dinstanteaza de “ziar mall” (informatie multa si bruta) catre zona “boutique” (informatie atent selectionata, de foarte buna calitate). Va fi un ziar credibil, riguros, dar modern si citibil.

Targetul urmarit:
Varsta: 35 – 45 ani
Studii superioare
Venit mediu si mare. Manageri, liber-profesionisti, angajati cu functie de conducere
Ii place sa fie CORECT informat. Citeste unul sau mai multe ziare serioase zilnic sau aproape zilnic

Noul ziarul a fost dezvoltat impreuna cu Mario Garcia. Un studiu de caz il puteti citi pe blogul lui.
http://garciamedia.com/blog/articles/romania_libera_new_logo_new_look_new_start/

Peste cateva zile urmeaza si relansarea site-ului.

1 thought on “Romania Libera – rebranding complet”

  1. Noul logo nu imi place deloc, prin comparatie mi se pare mult mai potrivit vechiul logo. In imaginile de mai sus vad foarte multe elemente “moderne” inghesuite la un loc, insa nu pare sa existe o unitate. Astept cu interes noul site.

Leave a reply (we review all comments)