In sfarsit, regulile jocului se schimba. Ce nu ne darama, ne face mai puternici.
Hydra Society nu priveste criza ca pe o napasta, ci crede ca e o ocazie in care valorile se cern si cei mai buni sunt din nou la moda.
Afla in cadrul conferintei REVIVAL of the FITTEST cum se lucreaza cu freelancerii, cum scrii si cum citesti un contract, care e trendul pe piata muncii in industriile creative si daca merita sa bagi banii in arta.
REVIVAL OF THE FITTEST – cine castiga din criza in domeniile creative
4 februarie, ora 18.30
club Fabrica, str. 11 iunie nr. 50
Detalii pe http://hydrasociety.blogspot.com
Intrebari la hydrasociety@gmail.com
Acces si informatii la liber.
“Maine nu va fi ca ieri. Aceasta nu este o simpla recesiune: este schimbare tectonica in economii, consum si investititii”. Umair Haque, directorul Havas Media Lab
Smecheria nu este doar in raspunsul de da sau nu care poate parea evident, dar si in intrebarea de urmarire “bun si atunci in ce artisti?”
Si lasa-ma sa ghicesc, concluzia e ca merita sa bagi banii in arta ?
Heh.