White/French Blue-University Blue-Flint Grey
304775-107
Lansare: 24 Ianuarie 2015
Preț: 140£ – 180 E EU / 190$ USA
Preț resell: ~140£
Fit: 1/2 mărime mai mare
General release
Hurry up with my french croiss… blues?!
Air Jordan 7 este al doilea model lansat din linia ‘Remastered’ de la Jordan, primul fiind Air Jordan 4 ‘Columbia’ cu un colorway asemănător.
Prima dată când am citit despre linia ‘Remastered’ credeam că diferența de preț va fi una cu 20% mai mare față de retail-ul din 2014. În schimb, aceasta este una de 5 lire iar calitatea mai bună, dar nu considerabil. Ținând cont că Nike are tendința de a scumpi modelele Jordan cu fiecare an, faptul că de data această și calitatea a primit un boost este un lucru drăguț. Asta sugerează, din punctul meu de vedere, că popularitatea liniei Jordan scade în favoarea modelelor running.
Cât despre model, acesta este unul dintre perechile mele preferate de Jordan 7. Calitatea este bună, eyelets-urile din metal sclipesc în soare iar pielea tumbled plăcută la atingere . Atât modelul șosetei din neopren cât și talpa sunt excelent realizate.
Jordan 7 ‘French blue’, la fel și 4 ‘Columbia’, au apărut și în România (Nike – Băneasa, București).
Air Jordan 7 ‘French blue’ au fost lansați pentru prima dată în 2006 și în 2015 din linia ‘Remastered’.
Scurt istoric
- Lansați în 1992
- Preț ințial: $125
- Designer: Tinker Hatfield
- Inspirație: Modele tribale africane de pe un poster cumpărat de Tinker
Detalii
- Șoseta de neoprene
- Logo-ul Jumpman prezent pe laterala modelului
- Midsole-ul specific Air Jordan 7
Marketing
- Modelul Jordan 7 a fost primul model Jordan creat de Tinker care nu a avut bula Air sau logo-ul ‘Nike Air’ la vedere.
- Șoseta din neoprene este luată de la modelele Huarache și are rol în a menține piciorul fix.
- Pachetul Air Jordan 7 ‘Defining moments 60+’ (2009) care comemorează meciul din 1993 în care Jordan a marcat 64 puncte împotriva celor de la Orlando Magic. Modelul ‘Bordeaux’ a fost cel purtat de Jordan, iar cel de al doilea are colorway-ul inspirat de la Orlando Magic.
- Al doilea pachet format din Jordan 7 este ‘Golden Moments’ lansat în 2012 împreună cu modelul Air Jordan 6.
- Campania ‘Hare Jordan’ a reprezentat un risc. Reclama inițială a costat 1 milion $ (în 1991) și a durat 6 luni pentru a fi terminată.
- Datorita campaniei, Air Jodan 7 au primit nickname-ul ‘the Buggs’
- Reclamele ‘Hare Jordan’ (1992)
O parte dintre modelele noastre preferate de Air Jordan
Air Jordan 7 ‘Hare’ 1992; 2008
Air Jordan 7 ‘Miro’ 2008
Nu uitați să dați check și la review-ul despre Air Jordan 7 ‘Raptors’
Pingback: O sole mio: #16 Air Jordan 5 & 7 ‘Olympics’ | Feeder