Revista Atelierul x Wood Be Nice

  • by
Revista Atelierul x Wood Be Nice

Revista Atelierul x Wood Be Nice

 

Mihaela Ion curatoriază un nou proiect, Revista Atelierul x Wood Be Nice în cadrul BIFE SIM, Târgul internaţional de mobilă din Bucureşti.  Ideea pentru acest proiect vine după o colaborare amplă de peste 8 ani între Mihaela şi fondatorii Wood Be Nice: Daniel Loagăr şi Andrei Cornea. Produsele expuse sunt insolite şi sunt selectate special pentru a atrage atenţia publicului interesat de obiectele de mobilier în cadrul BIFE SIM.

Mihaela Ion afirmă: “Este un proiect neconvențional atât prin prisma produselor selectate, cât şi prin contextul spaţiulului de desfăşurare – propun un Pop-up Art Gallery în cadrul BIFE SIM 2018. Produsele de designer sunt menite să fie expuse într-o galerie de artă. Produsele de design îşi vor primi şi în România acest loc, iar una dintre aspectele curatoriale pe care marşez este prezentarea acestora  în spaţii destinate consumului de cultură

Proiectul iniţiat de Revista Atelierul se va desfăşura intre 12 – 16 septembrie 2018, în Pavilionul B2, din cadrul Romexpo. Programul de vizitare este: 10.00 – 18.00 (12 – 15 septembrie), 10.00 – 16.00 (16 septembrie), de asemenea intrarea la BIFE SIM este contra cost.

Revista Atelierul x Wood Be Nice te invită la reverie, te scoate din zona de confort şi îţi propune noi idei despre cum un obiect de design trebuie să fie realizat și prezentat.  Acest proiect nu este singurul de gen Pop-Up Art Gallery, Mihaela a iniţiat Noaptea albă a creatorilor și designerilor de produs, proiect pe care l-a implementat alături de echipa creativă a Revistei Atelierul în diferite locaţii non-conformiste din Bucureşti, Cluj, Iaşi şi Timişoara.

Produsul de design a spart bariera artei contemporane şi a căpătat statutul de obiect de artă. Suntem în faţa a trei transformări majore: a creaţiei artistice şi vizuale, care aparţine mai întâi imaginaţiei artistului şi ulterior societăţii, a instituţiilor de artă, care  devin spaţii de cultură adaptate artistului contemporan şi a publicului de artă, care are acum dreptul de a avea o părere, care devine emancipat, îşi pune întrebări asupra lucrărilor de artă pe care le observă şi nu se mai multumeşte doar cu o simplă prezentare din partea unui critic de artă avizat.

Leave a reply (we review all comments)