Atelier de scriere publicitară

Există cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Şi cuvinte care, o dată ajunse în conştiinţa noastră, determină schimbări, creează noi realităţi. Care este secretul lor? Prin ce tehnici putem vinde opinii, convingeri şi, în ultimă instanţă, produse?

Acesta este obiectul Atelierului de Scriere publicitară pe care Florin Dumitrescu îl începe din 10 ianuarie, ora 19.00, la Fundația Calea Victoriei. Înveți să concepi texte sau mesaje convingătoare şi puternice pentru site-ul sau blogul tău, social media, comunicate sau alte materiale de promovare pe care le pregătești.

Uite ce se întâmplă și despre ce vei discuta la fiecare dintre cele cinci ședințe de curs:

1. Naming – Arbitrar şi motivat. Logo-brandname-slogan: cei 3 piloni ai brandului. Relaţia brandname-slogan: primul pas spre brand awareness. Analiză, exerciţii

2. Sloganing – Strigătură sau slogan? Împrumut anglosaxon vs moştenire (târgoveţească) locală. Influenţa altor formule brevilocvente: deviză, motto, proverb etc. De la USP la slogan

3. Retorica sunetului – Redundanţă vs informaţie. Memorabilitate: GRP-urile creierului. Retorica brevilocvenţei: tropii de bază

4. Retorica sensului – Metaforă şi metonimie. Propriu şi figurat. Ancoraj şi relevanţă

5. Elemente de argumentaţie – Headline-ul: cârlig sau rezumat al copy-ului? Headline-uri de promoţie. Argumentaţie vs story. Body-copy-ul în era digitală

Atelierul nu se adresează persoanelor care lucrează în publicitate sau care au deja studii superioare în domeniu. Taxa de participare este de 300 de lei, iar înscrierile se fac pe mail, la contact@victoriei.ro. Cursul se ține la sediul fundației – str. Popa Soare nr. 40, et. 1.

Leave a reply (we review all comments)