Atelier de Branding

curs branding

Te-ai întrebat vreodată cu câte branduri te intersectezi în fiecare zi? De câte ori, unde şi, mai ales, de ce? Te-ai întrebat de ce ai ales telefonul pe care îl ai, tricoul pe care îl porţi, câinele pe care îl scoţi la plimbare sau ultima destinaţie de vacanţă?

Fundația Calea Victoriei îți propune un Atelier de Branding care să te lămurească în ce fel se construiește și cum funcționează un brand puternic.

Un fapt de necontestat este că, de dimineaţă până seara, ne intersectăm fără drept de apel cu branduri de tot soiul. Pe unele le conştientizăm, le alegem, altele ne ies pur şi simplu în cale, iar altele ne trec pe lângă urechi exact la fel cum se succed imaginile în stânga şi dreapta când citim o carte în tren.

Atelierul de branding este susținut de Cristina Radu, om de comunicare cu multă experiență în brand management, și se adresează acelor minţi curioase care vor să devină mai conştiente în legătură cu ceea ce reprezintă în mod teoretic şi practic lumea brandurilor, într-o notă de energie, amuzament, bună dispoziţie.

Vei înțelege care e diferenţa dintre brand şi produs, precum şi care sunt pilonii pe care se clădesc brandurile și vei începe să le percepi ca pe nişte semeni cu personalităţi proprii şi cu o istorie amplă în spate. Afli lucruri valoroase din spatele unor poveşti de succes sau înțelegi de ce au eșuat unele branduri de renume.

Temele cursului vor fi:

1. Brand vs. produs. Evoluţia comunicării şi influenţa acesteia asupra brandurilor. Importanţa poveştilor în comunicarea de brand. Cele 12 arhetipuri ale lui Jung. Eşecul brandurilor I. Temă practică: eşti un brand. Cine eşti?

2. De unde vine brandingul şi cine a fost, probabil primul brand manager din lume? Apariţia brandurilor moderne. Importanţa diferenţierii şi congruenţei în branding. Un top al brandurilor puternice şi al motivelor de eşec în branding. Eşecul brandurilor II. Tema practică: cum se oglindeşte brandul tău în public?

3. Despre personal branding. Principiile care stau la baza brandingului personal. Eşecul brandurilor III. Tema practică: ce puncte de congruenţă are brandul tău?

4. Eşti un brand. Te invit pe scenă! Atelier practic de definire a brandului personal.

Cursul include atât teorie cât şi exerciţii practice, începe din 14 mai, la 19.00, și are patru întâlniri, cu frecvență săptămânală. Întâlnirile au loc la sediul Fundației Calea Victoriei, str. C. A. Rosetti 47, et. 1. Ca să participi la curs, înscrie-te pe contact@victoriei.ro și achită din timp taxa de participare. Găsești detalii pe www.victoriei.ro

Leave a reply (we review all comments)