Vrei să fii editor online @ feeder.ro?

feeder.ro universe

keywords: editor, online, publicist, muzică electronică, cultură, artă, design, street art, food, feeder.ro

Vrei să fii editor online feeder.ro?

Dacă ești familiar/ă cu platforma feeder.ro și rubricile feeder sound, EP review, lists, polls, tops și feeder insider, vrei să creezi conținut editorial relevant și remarcabil și să intri în dialog cu unii dintre cei mai interesanți artiști independenți pe care i-ai văzut și ascultat pe feeder.ro,

iată, momentul este perfect pentru că suntem în căutarea unui editor online.

Abilități
– comunici excelent, mai ales în scris, în română și engleză;
– ești confortabil/ă și negociabil/ă într-un proces de lucru care implică constant feedback și interacțiuni sporite cu nevoile cititorilor, artiștilor și partenerilor;
– folosești google drive, dropbox, Gmail, Facebook, Instagram, Mailchimp, Word, Excel, iCal sau google calendar;
– cunoștințe avansate de WordPress, HTML, PS, AI;
– ai deja un site, blog, sau alt mod de a te exprima online, accesibil public;
– gândire creativă; problem-solver;
– pasiune pentru muzică electronică și pentru artă, design, arhitectură, street art, patrimoniu, regenerare urbană, evenimente culturale, lifestyle, festivaluri, food;
– organizare și meticulozitate: capacitatea de a prioritiza activitățile, de a respecta termenele limită, atenție la detalii și calitate;
– faci o distincție clară între critique și criticism.

Ce ar trebui să faci?

Atribuții & responsabilități:

  1. preiei din inbox și publici pe platforma feeder.ro comunicate de presă, interacționând cu partenerii feeder.ro și artiști interesanți;
  2. menții inbox-ul curat, sortând mesajele la care ai răspuns în categoriile corespunzătoare;
  3. realizezi propriul calendar de lucru (iCal) și estimezi timpul alocat fiecărei activități;
  4. redactezi propriile articole începând întotdeauna cu research, folosind mai multe surse;
  5. realizezi un plan de idei pentru fiecare articol sau comunicat de presă scris de tine, care va fi aprobat de echipă;
  6. propui noi subiecte pentru articole, în acord cu materialele existente și direcția editorială, argumentând recomandările tale;
  7. testezi calitatea conținutului prin diferite metode specifice, de ex. întrebi cunoscuțihemingway app, headline analyzer, grammarly, etc.;
  8. realizezi raportări de engagement și trafic;
  9. analizezi impactul conținutului produs de tine și de colegi, investigând și experimentând constant noi metode de creștere a interacțiunii cu cititorii pe platforma feeder, rețele sociale asociate și newsletter;
  10. redactezi săptămânal newsletter-ul feeder.ro, la care te-ai abonat, pentru că vrei să știi ce și în ce ordine;
  11. distribui conținutul echipei și al partenerilor pe canalele media save or cancel / feeder: facebook, instagram, youtube sau platforme de distribuție specializate, de ex. discogs, medium, cities in transition, wikipedia, bored panda
  12. cauți mereu noi metode măsurabile astfel ca activitatea ta să fie utilă beneficiarilor – cititori, echipă / colegi, artiști, manageri culturali, organizatori de evenimente, PRs, publicists, venue owners;
  13. prezența nu este necesară deși ești bine-venit/ă la birou în orice zi.

Contractul de drepturi de autor se va semna pe o perioadă determinată, cu posibilitate de prelungire. Vine cu o serie de beneficii simpatice.

Pe scurt, tu decizi cât timp vei aloca activităților, iar noi vom achita livrabilele adică activitățile livrate și încheiate, detaliate în raportul de activitate lunar. De exemplu, ai putea realiza 8 EP reviews, 1 interviu insider, 4 feeder sound, 1 listă, un poll și 1 top, cu toate activitățile de pregătire și follow-up necesare – research, plan de idei, feedback echipă, contact artiști și / sau parteneri, distribuție online, raport engagement & trafic.

 

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, așteptăm portofoliul + links articole relevante și site personal + CV + scrisoare de intenție, pe adresa feeder@feeder.ro, până pe 30 Aprilie 2018.

feeder logo

 

Leave a reply (we review all comments)