Air Jordan au devenit din ce în ce mai competivi, lansând în fiecare weekend un retro pe care orice sneakerhead îl avea pe ‘bucket list’. Pe data de 23 iulie s-a lansat Air Jordan 5 în unul dintre cele mai populare colorway-uri-‘Metallic’, având logo-ul ‘Jumpman‘ înlocuit de cel ‘Nike Air’, la fel ca perechea originală din 1990. Nu am reușit să obținem o pereche de Jordan 5 Metallic OG, dar îi aveam în colecție pe cei din 2000.
Despre perechea din 2000 am vorbit într-unul dintre primele review-uri, așa că ne vom concentra atenția asupra perechii din 2016. Reproducerea perechii este una fidelă cu cea originală. Materialele sunt de o calitate foarte bună iar talpa icey blue, lucru ce va încetini îngălbenirea tălpii. Limba 3M este dintr-un material mai dur decât la perechea din 2000, care face purtarea ușor inconfortabilă. Singurele diferențe rămase dintre cele două perechi ( 2000 vs 2016) este dimensiunea logo-ului Nike Air de la spate și tălpicul, acesta fiind negru la perechea din 2000.
Ambalajul este apropiat de cel original din 1990, cu mici diferențe la logo. Eticheta cu logo-ul Jumpman lipsește.
Momentan, cele mai ‘hot‘ item-uri în materie de sneakers se află sub logo-ul Adidas, lăsând oricărui pasionat de Jordan șansa de a își cumpără relativ ușor perechea din magazin. Asta te face să te gândești dacă aplicarea logo-ului ‘Nike Air’ și producerea perechilor cât mai aproape de cele OG a fost strategia de marketing de la Nike de a revigora linia Air Jordan Retro atunci când produsele nu vor mai fi la fel de populare. Dacă Air Jordan 5 ‘Metallic’ cu logo-ul Nike Air s-ar fi lansat acum 3-4 ani hype-ul ar fi fost unul de neimaginat. Acum în 2016, același produs a stârnit puțin interes față de o pereche Boost.
Care este părerea voastră despre acest trend?
PS: Nu uitați să dați check la review-urile despre Air Jordan 5 ‘Metallics’ 2000, Air Jordan 5 ‘Black Grape’, Air Jordan 5/7 ‘Olympics’, Air Jordan 5 ‘White / Metallic’ și Air Jordan 5 x Supreme.
Written by Remus Retegan / O Sole Mio