Institute, the Clujing @ Cluj

  • by

Institute, the Clujing @ Cluj
24-28 septembrie

Institute, THE Magazine lansează o ediție specială dedicată Clujului, vineri, 26 septembrie, la Fabrica de Pensule din Cluj. Ediția specială a revistei este parte a Institute, the Clujing, un proiect The Mark People.

Institute, the Clujing, cuprinde și o ediție specială Creative Encounters, care va avea loc joi, pe 25 septembrie, la Planwerk, unde cei interesați de arhitectură vor putea descoperi secretele unuia dintre cele mai importante studiouri de urbanism din țară, dar și un Pop Up Store à la Cluj, care va avea loc tot pe 26 septembrie, la Fabrica de Pensule, și la care vor participa ilustratori, designeri, artiști și antreprenori locali.

Institute, THE magazine #14 este un număr dedicat în exclusivitate industriilor creative și poveștilor din Cluj, în care veți putea descoperi scena artistică de pe malul Someșului, veți afla mai multe despre cele mai importante festivaluri și evenimente de aici, veți identifica doctoriile aplicate șpațiului urban și cele mai interesante comunități creative și poveștile lor.
Candidat la titlul de Capitală Culturală Europeană 2021, Capitală Europeană a Tineretului în 2015 și oraș ce va deţine un Centru Regional pentru Industrii Creative de 15,5 milioane de euro, Clujul este cel de-al doilea oraș din România, din punct de vedere al industriilor creative, după București, acesta fiind și motivul pentru care a fost ales pentru primul proiect local realizat de către The Mark People, următorul oraș ales fiind Timișoara, căruia The Institute îi va dedica un număr special al revistei în această iarnă.
Iniţiativa The Mark People a fost demarată de către The Institute și Grolsch și își dorește să reunească comunitatea creativilor din România în jurul unor activităţi care vor populariza idei, proiecte, lucrări din sfera industriilor creative.
Domeniile care sunt promovate prin activităţile The Mark People sunt arhitectura, publicitatea, jurnalismul, cercetarea, designul, artele spectacolului, software-ul, meșteșugurile, filmul și muzica.
Printre activitățile realizate de The Mark People:
• Pop-Up Store-urile, care au ajuns deja la cea de-a cincea ediție și care sunt târguri ce reunesc proiecte românești ce merită susținute și încurajate.
• Creative Encounters – o serie de vizite la studiourile și birourile unora dintre cele mai inedite business-uri creative locale, în cadrul cărora, cei pasionați de industriile creative pot afla mai multe despre poveștile și echipele din spatele acestora și pot descoperi spațiile în care aceștia creează.
• Conținut video și editorial special, menit să promoveze artiști, designeri și mici antreprenori creativi:

Leave a reply (we review all comments)