Reading time: 6 minutes

ABSOLUT lansează Transform Today, cea mai nouă provocare creativă a brandului, o campanie ce reunește patru colaborări cu artiști ce au încercat să își depășească limitele, să își asume riscuri, transformându-se ei înșiși şi dezvoltand permanent disciplinele lor creative.

Yoann Lemoine, cunoscut și ca Woodkid, este un artist francez polivalent care s-a transformat permanent, din ilustrator în designer, în regizor de clipuri muzicale, producător și muzician; Aaron Koblin este un artist american de artă digitală, inspirat în creațiile lui de noile tehnologii și de sisteme complexe de cifre și date, cunoscut pentru showurile vizuale pe care le realizează; Yiqing Yin este un designer de modă de origine chineză, care a transformat universul mondial al creației haute couture trecând natural de la sculptură la modă; Rafael Grampá este un autor de romane grafice din Brazilia, pentru care fiecare filă a cărţii este o coregrafie și nu doar o simplă poveste.

ABSOLUT a provocat întotdeauna limitele culturii contemporane propunând colaborări creative dintre cele mai versatile, cu artiști precum Andy Warhol, Louise Bourgeois, Damien Hirst, Spike Jonze, Ellen von Unwerth sau Swedish House Mafia. ABSOLUT este astfel de peste trei decenii sinonim cu arta, iar noua platformă globală de comunicare nu face altceva decât să reconecteze brandul cu generația noului mileniu. Prin limbajul comun al artei, Transform Today dorește să scoată în evidenţă latura creativă din noi toți și să inspire noi transformări artistice.

“Transform Today este mesajul pentru o generație creativă, pentru care nimic nu este predeterminat și care este gata să preia controlul asupra viitorului ei. Ziua de maine o creăm chiar noi”, a declarat Jonas Tåhlin, VP Global Marketing ABSOLUT.

“ABSOLUT este în sine unul dintre brandurile aflate într-o evoluție și transformare continuă. Suntem o sursă de inspirație pentru artiști din întreaga lume care vor să evolueze mereu și să găsească noi forme de expresie a creativității lor. Credem în puterea lor de a contura mereu o lume nouă și incitantă”, a declarat Dumitru Titică, Director de Marketing Pernod Ricard România.

“Sunt o persoană care se plictisește foarte ușor și care caută să evolueze în mod constant, însă transformarea nu înseamnă a nega ceea ce ai fost înainte, este vorba despre mai mult, mai nou, mai bun.”, spune Woodkid, unul dintre artiștii cooptați în campanie. “Există milioane de lucruri pe care nu le-am încercat, dar pe care îmi doresc să le explorez. Să vedem cât de departe pot să ajung de aici.”

https://www.facebook.com/ABSOLUTRomania

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2004 - 2019 feeder.ro

CONTACT US

Send us an email and we'll get back to you, asap. Thank you! ⭐️

Sending

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account