Krack – streetbrand romanesc

  • by

In cadrul editiei Street Delivery din acest an isi va face debutul oficial unul dintre cele mai fresh brand-uri de streetwear autohton – Krack – de imaginea caruia se face responsabil Koma – Owner & Creative Director, Koma Studio. Construit sub sloganul „based on a real story”, Krack inseamna muzica, hip-hop, atitudine, graffiti, dj-s, b-boys & b-girls, vinyl-uri, skateboard-ing, biciclete, fashion, proteste, distractie, creativitate, libertate.

In prezent, catalogul Krack include mai multe modele de tricouri si sepci, fiind destinat deopotriva fetelor si baietilor pasionati de tot ce inseamna cultura urbana. Primele produse vor fi disponibile in avanpremiera week-end-ul acesta, 14-16 iunie, la Street Delivery, intregul catalog urmand a fi disponibil online in cel mai scurt timp.

Planuit deja de cativa ani, Krack este un streetbrand de lifestyle romanesc care isi doreste sa aduca in prim plan calitatea la fiecare nivel al creatiei: design, mesaj, si nu in ultimul rand, materiale folosite. Proiectul isi propune asadar sa ofere tinerilor o alternativa solida pe nisa deja existenta de streetwear, dorind totodata sa ridice stacheta in ceea ce priveste cultura urbana locala.

Leave a reply (we review all comments)