Campania „We Are Here” la final

  • by

După trei săptămâni în care a adunat 15 de vizitatori pe site, campania de crowd-funding a opt proiecte culturale s-a încheiat cu următoarele rezultate: 572 de susținători au donat o sumă totală de 6732 de euro, dintre care SoNoRo a strâns 2365 de euro pe durata celor trei săptămâni de campanie.

“Această inițiativă a fost prilejul unei asocieri fericite a unor festivaluri independente de film, teatru și muzică și a demonstrat că împreună putem schimba felul în care privim cultura românească. Ne bucurăm că am luat parte la această campanie de pionierat cultural, în care am interacționat direct cu publicul nostru. De 8 ani luna noiembrie înseamnă luna SoNoRo. Dorim să le mulțumim celor 133 de susținători și donatori, care ne-au arătat că au încredere in ceea ce facem și ca nu suntem singuri pe acest drum, dar si echipei We Are Here, care a făcut posibilă această întâlnire virtuală. Și, desigur, vă invităm la toamnă la o nouă ediție a Festivalului Internațional de Muzică de cameră SoNoRo!”- Răzvan Popovici, directorul festivalului SoNoRo.

Înfiinţat în anul 2006, Festivalul SoNoRo a adus muzica de cameră în prim planul vieţii culturale româneşti şi a inclus scena muzicală românească într-o reţea de festivaluri europene de înaltă ţinută. Pe lângă parteneriate regulate cu festivaluri din Italia, Letonia, Germania, Anglia, Israel şi Japonia, SoNoRo a concertat în unele dintre cele mai renumite săli din lume, cum ar fi Wigmore Hall din Londra, Konzerthaus din Viena, YMCA din Ierusalim şi Carnegie Hall din New York.

Leave a reply (we review all comments)