Cea de-a şaptea ediţie ADfel începe astăzi la Fabrica

  • by
Cea de-a şaptea ediţie ADfel începe astăzi la Fabrica

Cea de-a şaptea ediţie ADfel începe astăzi la Fabrica

Cea de-a șaptea ediție a evenimentului de branded entertainment ADfel, organizat de IQads, va debuta astăzi, 13 august, pe terasa Fabrica. Pe parcursul unei săptămâni, participanții la eveniment vor putea interacționa cu brandurile prezente la ADfel într-o manieră inedită și relaxată – de la competițiile de improvizații și de jucat scene din filme în 60 de secunde până la jocuri multiplayer combinate cu videomapping interactiv pe fațada Fabrica sau activări unde vor fi create cocktailuri, muzică și filme epice. Intrarea la toate activitățile evenimentului este liberă.
Evenimentul va găzdui peste 60 activări neconvenționale din partea a 30 branduri comerciale, organizații neguvernamentale, asociații nonprofit și institute culturale. Evenimentul debutează cu Zilele Culturale ADfel (care durează în premieră 3 zile, de luni până miercuri, alături de activările brandurilor comerciale), iar această secțiune se adresează în principal organizațiilor din zonele culturale, sociale, ecologice sau educaționale, care își vor promova programele antrenând publicul în activități ale căror numitor comun este tot neconventionalul. Cele 19 branduri care participă la Zilele culturale ADfel sunt: Atelierul de Pânză, BeWhere, Biciclop, Bicicletele Pegas, Cărturești, Greenpeace, Incubator107, IQads Kadett, Mai Mult Verde, Dr.Like, Mixtopia, PRIME România, Revista de Povestiri, Școala ADC, Scrie despre Tine, VIP România, alături de Agrafa, ARWorks și Zumzi. Aceștia vor implică participanții la ADfel în diferite activări, de la ateliere de pictat pe sacoșe de pânză sau de împărtășit povești bazate pe întâmplări reale, personalizare de biciclete și confecționare de grădini verticale sau de jonglerie, jocuri și exerciții pentru cei care își doresc să înceapă o carieră în industria de marcom, dar și concursuri de dans și de cunoaștere urbană.

Cele 11 branduri comerciale prezente pe tot parcursul ADfel sau în momente punctuale din săptămâna dedicată neconventionalului sunt: Orange, Samsung, Desperados, Praktiker, Ciuc Premium, Axe, Havana, Jameson, Intersport, Tomi și Absolut.
Pe întreaga durată ADfel, Orange va demonstra cum comunicarea poate fi simplă, jucăușă și surprinzătoare. Participanții la ADfel vor câștiga premii în joacă, vor căuta inspirația pe internet, vor arăta cât de spontani sunt împreună cu echipa Improvisneyland și vor avea Wi-Fi gratuit într-o zonă relaxantă.
Samsung Galaxy Beam va demonstra participanților de la ADfel cum tot ce înregistrează sau fotografiază cu telefonul mobil devine epic. Astfel, în cadrul Epic Film Fest, vor putea fi vizionate la ADfel finalistele competiției, transformate din simple filme create cu telefonul mobil în trailere epice (sâmbătă, pe 18 august). Iar de miercuri până duminică fotografiile făcute cu telefonul mobil de cei din terasă vor putea fi transformate instantaneu în postere epice de film.
Spiritul wild Desperados va fi reaprins la ADfel 2012, cei din terasă putând testa nebunia berii petrecerilor fără oră de sfârșit urmărind proiecțiile Wild Party Tutorial care prezintă reclame care descriu momentele cheie ale pregătirii unei petreceri demente (marți, pe 14 august) și prezentarea lucrărilor câștigatoare la Wild Comics, competiția de creație începută înainte de ADfel (sâmbătă, pe 18 august). Și tot sâmbătă și duminică, fațada terasei Fabrică va deveni suprafața necconventionala de proiecție, găzduind mai multe sesiuni de videomapping interactiv, în cadrul Wild Paint Shooting – o luptă sălbatică ce implică bere, împușcături și vopsea.
Pe tot parcursul săptămânii ADfel, participanții vor fi suprinsi cu soluțiile Praktiker pentru oamenii cu idei neconvenționale pentru casă și grădină, oferite sub umbrela „Îţi permiți chiar și cu venituri mici”. Acestea vor fi prezentate tot surprinzător, în legătură cu achitarea notelor de plată.
După ce în 2011 a făcut ca îngeriţele să cadă în ispită la ADfel, AXE Excite readuce îngeriţele la ADfel, în cadrul competiției Battle of the Six Words, unde va premia cele mai bune design-uri de tricouri și cele mai deștepte replici de cucerit ființe angelice. Proiecția design-urilor finaliste și premierea lor va avea loc vineri, pe 17 august.
Brandul de rom cubanez Havana Club va recrea pe 19 august la ADfel un colț din Havana, capitala în care cultura, muzica și romul de bună calitate se amesteca pentru a crea un mod autentic de viață. Cei prezenți la eveniment vor învăța să prepare singuri un mojito perfect, într-o piață autentic cubaneză, unde vor asculta muzica originală a Havanei.
Jameson aduce adevăratul spirit easygoing Irish pe terasa Fabrica, pe 15 august, prezentând participantior cele mai bune scurtmetraje câștigatoare din cadrul competiției Done în 60 Seconds, precum și pe realizatorii filmului câștigător din România, pentru a-i inspira pe cei prezenți să creeze alte povești pentru ediția din 2013 a competiției. De asemenea, pasionații de film vor fi încurajați să recunoască soundtrack-urile unor filme celebre și să interpreteze scene de film.
Pentru că e indicat să faci sport oriunde mergi, Intersport pune la dispoziția participanților ADfel mai multe mijloace prin care pot face acest lucru, în cele mai surrprinzatoare locuri, pe toată perioada evenimentului. Astfel, în terasă va fi recreat cover photo-ul de Facebook al brandului, căruia participanții vor trebui să-i dea Like la propriu, nimerind butonul cu ajutorul echipamentului sportului favorit, cei mai buni dintre ei fiind recompensați de către brand.
Tomi Xtra Iute aproape că va incendia terasa Fabrica prin prezența sa din seara de 16 august, când va demonstra ce anume se poate întâmpla atunci când se consumă cel mai iute ketchup.
Seara de joi, 16 august, va include cea de-a șasea ediție a Grand Spoof, oferită de Ciuc Premium. Atunci vor fi prezentate publicului cele mai votate lucrări din cea mai spectaculoasă ediție de până acum a singurei competiții de parodii de reclame din România, care s-a desfășurat pe The Creator.
Tot în seara de 16 august, oricine va participa la ADfel va putea deveni un compozitor genial cu ajutorul ABSOLUT, care va pune la dispoziția participanților toate resursele necesare ca aceștia să se simtă inspirați și să creeze un hit de la prima încercare, aplaudat de toți cei din terasă.
Iar pe tot parcursul ADfel, cele mai premiate campanii neconvenționale la nivel internațional vor putea fi văzute la ADfel Galleries, o expoziție de printuri susținută de Agrafa.
Săptămâna trecută a fost lansat și Suplimentul ADfel, distribuit împreună cu ghidul 24FUN. Sub umbrela “România iubește neconvenţionalul”, suplimentul cuprinde opinii de la creativi din teatru, design, stand-up comedy sau publicitate cu exemplul lor preferat prin care românii se diferențiază creativ de alte popoare. De asemenea, editorii IQads semnează materiale despre campanii neconvenționale dezvoltate local și comentează exemple de situații în care românii se dovedesc a fi inventivi.
ADfel se va desfășura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50. Programul începe în fiecare seară la oră 18.00, iar intrarea este liberă. Pe Facebook.com/IQads și pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecărei seri din cadrul evenimentului.
ADfel 2012 este susținut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decât o Revistă, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M și Funky Donkey. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN și Radio Guerrilla.
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din România. IQads este o marcă a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte și SMARK, comunitatea profesioniștilor în marketing din România.

Leave a reply (we review all comments)