“Dl. Iulian de la Ad Players stie “pe surse” ca noi am facut spotul la celebrul ulei. “Comunitatea” s-a scuturat dezgustata la auzul dezvaluirii. Dar totusi – in caz ca e adevarat – care ar fi problema?
Ingrozitoare nu e respectiva reclama, ingrozitor e ca lumea nu isi da seama ca restul de reclame gri si insipide de pe post sunt – in esenta – mult mai proaste decat Profi. Dupa cum opina recent un nene misto cu cartea de munca la Wieden+Kennedy, “we’re in the attention-getting industry”.
E, Profi ne-a atras atentia? Ne-a cam atras-o. Restul de reclame ne-o atrag? Pai, si atunci care e reclama buna si care e aia proasta?
“Da, dar brandul…!!!” – vor urla imediat pudibonzii din marcom. Care brand? Era vorba de o mega-oferta pentru cel mai ieftin ulei de la un discounter – care brand?”
De pe blogul Headvertising.
da, clar atrage atentia 🙂 la ideea surprinzator de tampita. chiar credeti ca a tinut cineva minte la ce produs se referea? in afara de faptul ca era pt Profi si ca era proasta???
nici da + nici nu = “jumatate de gura”
atunci hai sa facem reclame porn, ca sigur or sa fie bune.
Imi place cum i-ai urmarit
Sa mori, nu alta..
ce reclama? mie nu mi-a sarit in ochi nici o reclama
Pingback: Cine a facut reclama la Profi? | Feeder