Headvertising: “Sa fim noi oare agentia care a facut Profi”?

Headvertising: "Sa fim noi oare agentia care a facut Profi"?

Headvertising: "Sa fim noi oare agentia care a facut Profi"?

“Dl. Iulian de la Ad Players stie “pe surse” ca noi am facut spotul la celebrul ulei. “Comunitatea” s-a scuturat dezgustata la auzul dezvaluirii. Dar totusi – in caz ca e adevarat – care ar fi problema?

Ingrozitoare nu e respectiva reclama, ingrozitor e ca lumea nu isi da seama ca restul de reclame gri si insipide de pe post sunt – in esenta – mult mai proaste decat Profi. Dupa cum opina recent un nene misto cu cartea de munca la Wieden+Kennedy, “we’re in the attention-getting industry”.

E, Profi ne-a atras atentia? Ne-a cam atras-o. Restul de reclame ne-o atrag? Pai, si atunci care e reclama buna si care e aia proasta?

“Da, dar brandul…!!!” – vor urla imediat pudibonzii din marcom. Care brand? Era vorba de o mega-oferta pentru cel mai ieftin ulei de la un discounter – care brand?”

De pe blogul Headvertising.

7 thoughts on “Headvertising: “Sa fim noi oare agentia care a facut Profi”?”

  1. da, clar atrage atentia 🙂 la ideea surprinzator de tampita. chiar credeti ca a tinut cineva minte la ce produs se referea? in afara de faptul ca era pt Profi si ca era proasta???

  2. Pingback: Cine a facut reclama la Profi? | Feeder

Leave a reply (we review all comments)