nu înţeleg de ce tre să break something that works. tu ce alternative ai propune? serios, cine pune muncă în ceasuri o să se abţină să plătească pentru “creativitate la pachet.” mă mir că mai există eugenia şi ROM cu o atitudine d’asta 😛
nu e vorba de o lipsa de creativitate, ci de un standard care s-a impus de-a lungul timpului, din urmatoarele motive:
– pozitia de 10:10 (sau 13:50) nu acopera elemente importante ale ceasului (cronometru, fereastra de data sau, cel mai grav, logo-ul producatorului)
– se zice ca pozitia respectiva sugereaza un zambet, binedispunand potentialul cumparator si facand deci ceasul mai atragator 🙂
Daca mai aud o data creativitate, artsi, copyi si idei fresh ma sui pe pereti.
dar totusi titlul “articolului” se refera la ora pe care o arata ceasul, asa ca explicatia lui mihai pare foarte nimerita
@ cipri: articolul e cel la care am facut link, nu postul meu. de acel articol vorbeam.
nu înţeleg de ce tre să break something that works. tu ce alternative ai propune? serios, cine pune muncă în ceasuri o să se abţină să plătească pentru “creativitate la pachet.” mă mir că mai există eugenia şi ROM cu o atitudine d’asta 😛
nu e vorba de o lipsa de creativitate, ci de un standard care s-a impus de-a lungul timpului, din urmatoarele motive:
– pozitia de 10:10 (sau 13:50) nu acopera elemente importante ale ceasului (cronometru, fereastra de data sau, cel mai grav, logo-ul producatorului)
– se zice ca pozitia respectiva sugereaza un zambet, binedispunand potentialul cumparator si facand deci ceasul mai atragator 🙂
articolul nu face referire la lipsa de creativitate in alegerea orei ci la tot restul compozitiei 😉