Opel Corsa New Skin – concurs de design tricouri

Opel Corsa New Skin - concurs de design tricouri

Opel Corsa New Skin - concurs de design tricouri

Opel Corsa New Skin
Concurs de design inspirat de schimbarea la faţă a Opel Corsa
• Modelul Opel inspiră participanţii la desenarea designului pentru un tricou
• «Opel Corsa New Skin» se desfăşoară pe www.bumbac100.ro, site-ul partener care găzduieşte competiţia

Opel Corsa s-a reînoit la toate capitolele pe parcursul lui 2010, iar noul an aduce şi o schimbare de aspect, pentru a reîmprospăta tinereţea caracteristică modelului. Liniile redesenate ale noul model Corsa şi realinierea sa la limbajul de design Opel au inspirat organizarea unui concurs online pentru pasionaţii de grafică, amatori sau profesionişti. Aceştia sunt provocaţi de Opel şi de Bumbac100 să-şi demonstreze creativitatea prin desenarea celui mai potrivit tricou pentru un posesor de Opel Corsa sau pentru cei care îmbrăţişează aceleaşi valori şi care doresc să se bucure de tot ce e cool, urban, individual, dar şi de tehnologie.

Juriul care va nota lucrările este format din Dinu Dumbrăvician, lector la Universitatea Naţională de Arte din Bucureşti şi Şeful Catedrei de Design, Florin Ciobanu, Marketing Manager Opel România şi Călin Ştefănescu, fondator Bumbac100.ro.

«Modelul de la Opel este foarte ofertant în ceea ce priveşte tema unui design de tricou», consideră Călin Ştefănescu. «Site-ul nostru este primul portal de design cu vânzare din România specializat în competiţii de design, o comunitate importantă de graficieni contribuind cu lucrări pentru tricouri şi hanorace. Cu siguranţă nu vor rămâne indiferenţi la o temă ce explorează expresia New Skin!».

«Intenţia pe care dorim s-o promovăm este de a atrage cât mai mulţi tineri către studiul designului, iar acestă acţiune popularizează foarte bine tendinţa. Tema este ofertantă, chiar dacă relativ restricţionată de elementele de marcă, participanţii sunt evaluaţi de un juriu ce include profesionişti din design şi marketing, iar premiile sunt atractive», consideră Dinu Dumbrăvician.

Juriul va urmări explorarea noului limbaj de design al Opel şi elementelor caracteristice pentru noul Corsa, interpretarea creativă a expresiei New Skin, dar şi anumite limitări de culoare, respectiv cele mai atractive nuanţe de caroserie ale modelului.

Competiţia începe pe 17 ianuarie şi va fi închisă la finalul zilei de 21 februarie. Proiectele pentru concurs trebuie înscrise pe www.bumbac100.ro, unde comunitatea va comenta asupra lor, permiţând îmbunătăţirea lucrărilor pe parcurs. Primele 3 proiecte punctate, ca şi favoritul publicului, primesc premii în bani: 1000, 500, 250 şi respectiv 250 de euro.

Corsa New Skin, descendentul rafinat al 11 milioane de unităţi

Opel a lansat Corsa în 1982 şi, în nici 30 de ani, modelul aflat la a patra generaţie a ajuns la unsprezece milioane de clienţi. Succesul său permanent se bazează pe “inovaţia accesibilă“, o temă ce a devenit recurentă de-a lungul existenţei maşinii populuare a Opel.

Opel a introdus la Corsa A ceea ce la momentul respectiv era cel mai mic motor cu injecţie, ca şi primul convertor catalitic cu trei căi pe o maşină mică. Corsa B a adus în segment airbag-uri complete pentru şofer şi pasager în 1993. Corsa C, lansat în 2001, a fost primul care a adus în clasa maşinilor mici tetiere active, airbaguri laterale pentru cap şi transmisie manuală automată Easytronic.
Actuala Corsa D include tehnologii care includ inovatorul sistem de transport al bicicletei FlexFix, complet integrat, sistemul de iluminare cu halogen Advanced Forward Lighting şi volan încălzit.

Opel Corsa New Skin - concurs de design tricouriOpel Corsa New Skin - concurs de design tricouri

2 thoughts on “Opel Corsa New Skin – concurs de design tricouri”

  1. offtopic: @danbalan – Salut – eu sunt Calin Stefanescu – si am lucrat la o mare parte din grafica din site – iti inteleg comentariul si ce pot spune este ca website-ul a fost lansat anul trecut in iunie si pana acum cred ca am facut modificari de pana la 360 de grade in ceea ce priveste grafica – in mare parte bazat pe feedback-ul utilizatorilor. Threadless precum si multe alte site-uri au constituit un element pe care l-am folosit ca si punct de plecare in abordarea noastra insa niciodata in ideea de a copia. In final ceea ce vreau sa zic este ca varianta de acum e punctul in care s-a ajuns dupa aproape un an de lucru si feedback – si ca niciodata nu am vrut sa fim ca altii – oricum procesul e unul continuu si urmeaza ca in scurta perioada sa se mai produca modificari – Da-ne o sansa, sper sa ne placi 🙂

  2. offtopic : nici nu stiam ca avem atati graficieni talentati pana sa dau de 100bumbac si ma bucur. da’ faptu c’au imitat threadless.com pan la cel mai mic detaliu (chiar si clipart-ul lor de la anumite categorii) ma face sa-l urasc din start. poate o fi vreun fel de franciza sau colaborare, dar sunt atatea site-uri similare si fiecare este original in felul lui….ma rog, e un inceput.

Leave a reply (we review all comments)