ROM a dezvaluit azi ce a vrut sa transmita cu campania NOUL ROM. Dupa cum multi s-au prins, era vorba doar de o gluma ce a generat totusi un val destul de mare de dezaprobari, pe care de altfel s-a si bazat mecanismul campaniei.
Mai multe detalii si spoturi gasiti pe www.noulrom.ro ce va redirectioneaza acum catre www.romautentic.ro
ciocolata aia chiar e buna.
acum, ca unii si-au ostenit papilele cu alte alea, deja…
pai daca esti prost, normal ca asta crezi
mie sincer mi se pare ca au dat-o la intoarsa in momentul cand au vazut ca lumea nu agreeaza ideea.acuma sar cu replici gen “vezi tu, noi asta voiam sa facem, am fost foarte inteligenti”
nu inteleg ce va doare atat de ciocolata aia nationala, cand alte probleme sunt mai importante, plus de asta nici macar nu e buna, d-aia nu dormiti voi bine noaptea :))
acu ofticati-va c-ati pus botu’ :))
ce pabliciti stant ostenit 🙂 demn de piata romaneasca si de industria romaneasca dulce.
O fi el romanesc pan’ la urma, dar marshavia campaniutzei rivalizeaza cu proverbiala marshavie americana.
Este un baton de ciocolata. Proasta.
d’stul spus, aaiti!
Exact!
Who the fuck cares anyway? its just a shitty chocolate bar.
Strategie de marketing mai buna nici ca se putea.