Noul ROM International cu steagul american


Pe site-ul noului ROM international puteti vedea si 2 spoturi video. Tot pe site gasiti si o sectiune numita opinia romanului.

– via bogdan huma

15 thoughts on “Noul ROM International cu steagul american”

  1. Pingback: GAP: foarte scurt rebranding | Feeder

  2. e o super campanie am auzit ca acum cu noua ciocolata rom pentru export vine atasat si un pliculet de sare de baie ca sa fie o senzatie autentica romaneasca la fel ca si campania si steagurile care vor aparea in continuare, cine stie poate o sa avem si ROM cu steagul rusiei

  3. Pingback: Vrem Ciocolata ROM Autentic Inapoi | Feeder

  4. noul whiskey tricolor
    indivizii care au impresia ca strainii si in special americanii le cumpara rom-ul sunt niste.. dezinformati. romanii din diaspora sunt cei care cumpara ciocolata. si o cumpara tocmai pentru ca au steagul romaniei pe ambalaj.
    eu locuiesc de ceva vreme in strainatate. sunt in romania intr-o vacanta care s-a tot prelungit pentru ca nu stiu cand voi mai avea ocazia/starea de spirit necesara pentru a mai reveni la.. la… cum sa-i zic.. la ce-i aici. si ma tot mir cum de aceleasi lucruri pe care le privesc acum cu alti ochi si alta minte mi se pareau normale inainte sa vad ce inseamna intr-adevar normalitate.
    si mi se mai parea o idee buna ca sa ma intorc cu ciocolatele rom tricolor ca suveniruri pentru prietenii mei spanioli. pana in noaptea asta cand am vazut reclama. si am cautat pe net sa vad ce se intampla. am descoperit ca bonus si reclama cu manelistul. rad. pentru ca sunt in stare de soc. eu aveam in minte reclamele de la inceput cu rebelii impotriva comunismului. dezamagitor. atat de dezamagitor incat la 3 noaptea sau sa scriu comentarii pe bloguri si forumuri. ma consoleaza faptul ca nu sunt singura.
    probabil campania o sa-si scimbe directia sustinand ca intententia lor a fost de la inceput sa…sa ce? sa dezguste oamenii in asa masura in cat sa renunte la a cumpara rom tricolor cu steag american. ei, evident unii vor ramane clienti fideli, in special cei ce cumparau ciocolata pentru gustul ei, gust ce rivalizeaza cu cel al celor mai fine ciocolate elvetiene si frantuzesti. pfff…
    concluzia e ca pentru suveniruri o sa ma rezum la cliseul cu dintii de vampir din plastic fluorescent pentru ca se incadreaza mai bine in conceptul de coolness si sunt mai autentic romanesti decat noul rom cu steag american.

    dragutul meu care nu e roman si nu intelege de ce ma afecteaza asa de tare faza cu rom-ul, tocmai mi-a sugerat un substitut genial pentru orice ciocolata, asa ca inchei aici 😀

  5. da ba mccann, cui nu’i place spotu’ vostru e prost, si oricum, daca vin 10 si’ti zic cat de de_cacat li se pare, tot e bine, ca, vorba aia, awareness. Amaratilor.

  6. spoturile sunt la misto, iar cei care nu prind asta oricum nu-si cumpara singuri dulciurile – fie sunt copii sub 6 ani, fie sunt adulti plain stupid

  7. O miscare desteapta daca ne uitam la cate comenturi naste, cate dezbateri si discutii, brand awareness-ul a crescut considerabil. Dar personal mi se pare o mare porcarie, clar eu nu o sa cumpar mizeria asta americaneasca.

  8. Faptul ca a generat mai multe comentarii decat multe alte posturi e un semn bun.
    Mai mult cred ca e cea mai tare miscare posibila pentru un brand blocat in comunism. Unde vroiam sa ajunga romanu din comunism? Cine urma sa ne salveze? Americanii!!!!
    Deci cred ca e cea mai tare miscare pe care putea sa o faca ROM. Si sunt convins ca o sa vanda mai mult pentru ca au facut ceva diferit si smart!

  9. cea mai proasta miscare de marketing posibila pe fata pamantului

    “uite noul rom imbunatatit: steagul romanesc a fost inlocuit cu cel american”:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Leave a reply (we review all comments)