Frunza din noul logo “Explore the Carpathian garden” se regaseste in mai multe alte identitati vizuale, inclusiv in sigla Oltchim.
New tourism destination brand for Romania
– via besliu & realitatea.net
http://www.realitatea.net/explore-the-carpathian-garden-campanie-cu-iz-de-plagiat_725659.html
o varianta imbunatatita a logo-ului http://i29.tinypic.com/2vt2vyf.jpg
700K pentru un logo imprumutat. trist. si mai trist ca imi aduce aminte de steagul Libiei. Macar aia sunt originali prin tenta plata.
”A logo is not a brand, unless it’s on a cow.”
Sean Adams si Noreen Morioka
ce-nseamna o frunza cu 3 roti?…
faza este ca acest logo care costa 0,73 lei (73 de bani)a fost cumparat de ministerul turismului cu peste 700.000 de euro. adica ministerul a platit o firma sa se ocupe de brandingul de tara si in final s-a ales cu frunza asta care cumparata de pe site costa cat am zis mai sus. ‘Doar’ asta e problema.
da care e faza? motivatia pentru care n-a facut concurs in tara?
ca doar stainii ne cunosc mai bine?
pai nu nu… s-a platit…dar la misto. putea doamna udrea sa mai foloseasca un dram de bun simt si sa faca concurs national pentru realizarea logoului si a sloganului. asta ar fi fost cea mai ieftina si buna metoda in opinia mea. dar nah, mai bine lipsa de transparenta si furaciune maxima ca asa e traditional.
mult mai comod sa dai un copy paste decat sa platesti pe cineva sa faca un logo.