Scandalul generat de noul branding de tara

Frunza din noul logo “Explore the Carpathian garden” se regaseste in mai multe alte identitati vizuale, inclusiv in sigla Oltchim.

New tourism destination brand for Romania

– via besliu & realitatea.net

http://www.realitatea.net/explore-the-carpathian-garden-campanie-cu-iz-de-plagiat_725659.html

8 thoughts on “Scandalul generat de noul branding de tara”

  1. faza este ca acest logo care costa 0,73 lei (73 de bani)a fost cumparat de ministerul turismului cu peste 700.000 de euro. adica ministerul a platit o firma sa se ocupe de brandingul de tara si in final s-a ales cu frunza asta care cumparata de pe site costa cat am zis mai sus. ‘Doar’ asta e problema.

  2. pai nu nu… s-a platit…dar la misto. putea doamna udrea sa mai foloseasca un dram de bun simt si sa faca concurs national pentru realizarea logoului si a sloganului. asta ar fi fost cea mai ieftina si buna metoda in opinia mea. dar nah, mai bine lipsa de transparenta si furaciune maxima ca asa e traditional.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.