Festivalul de publicitate OpenCreativity

opencreativity

Unele idei nu vad lumina zilei : ( – Festivalul de publicitate OpenCreativity

Singurul festival de publicitate care premiaza ideilor creativilor din publicitatea romaneasca care din diverse motive, dar nu din lipsa creativitatii lor, nu au reusit sa apara intr-o campanie pe TV, Radio, Print, Outdoor.

Departamentele de creatie din agentiile de publicitate romanesti pot inscrie ideile, chiar in format draft, in cele 6 categorii ale festivalului: campanie, print, outdoor, spot TV, spot radio si identitate.

Pe langa faptul ca OpenCreativity isi propune sa fie primul festival de publicitate din Romania care vrea sa scoata la lumina ideile creative refuzate de clientii agentiilor, isi propune de asemenea sa fie un nou format de festival, foarte transparent si foarte “deschis” la toate sugestiile ce vin din partea participantilor si a publicului larg.

Pentru a putea fi inscrise in festival ideile trebuie sa nu fi aparut pana la data de 1 iunie 2009 pe nici un canal mass media. Inscrierile pot consta in vizualuri draft sau in forma finita si de asemenea se accepta story board-uri pentru categoria Spot TV.

Calendarul:

* Inscrierile ideilor: 8 mai – 8 iunie 2009
* Jurizare: 9 iunie – 16 iunie 2009
* Premiere: 18 iunie 2009

Inscrierile cat si restul detaliilor se regasesc pe siteul evenimentului: www.opencreativity.ro

5 thoughts on “Festivalul de publicitate OpenCreativity”

  1. Pingback: Festivalul de publicitate OpenCreativity | slicker

  2. Salut Mihai,
    Corect, multi intreaba de premii.
    In regulament zice de “bec” la figurat (dupa simbolul universal al “idei”, folosit si in logo), pentru locurile 1, 2 si 3.

    Premii valoroase, in bani sau alte obiecte nu sunt inca. Sponsorii se lasa cam greu in perioada asta.

    Eu personal, ca organizator, sper sa prinda ideea, sa aiba creativii publicitari un loc unde sa afiseze acele lucrari MUNCITE si creative, dar refuzate de clienti din diferite cauze.

    Multumesc.

    P.S. ti-am raspuns la intrebare ? 🙂

Leave a reply (we review all comments)