Realizeaza-ti proiectul!

tchibo

Inspira prin gestul tau!” este un program ce finanteaza proiectele a trei tineri artisti – un fotograf, un designer de genti, un designer de obiecte de interior.

Daca ai un proiect inca nerealizat, sau 10 sau 100, inscrie-le pe toate pe www.inspirapringestultau.ro. Aici, proiectele trebuie descrise cat mai in detaliu si insotite de schite (gentile si obiectele de interior) sau de poze din portofoliu (proiectele foto), astfel incat sa se inteleaga cat mai bine viziunea ta.

Daca lumea te voteaza si te numeri printre cei 10 finalisti ai unei categorii, in urma jurizarii finale, pe 15 noiembrie, ai sansa sa primesti 5000 de euro pentru a-ti realiza proiectul.

Inscrierea si votarea proiectelor se incheie pe 2 noiembrie!
Grabeste-te si prinde un loc in primii zece! Multa bafta!

Odata realizate, lucrarile vor fi expuse in mai multe galerii de arta, iar pe 30 ianuarie, vor merge sub forma de premii catre sustinatorii programului nostru – consumatorii de cafea Tchibo.

Abia asteptam sa-ti vedem ideile. Asa ca fa-ti cont si inscrie-ti proiectele.
Multa bafta!

6 thoughts on “Realizeaza-ti proiectul!”

  1. Un participant la concurs

    Madalina, niciun regulament nu a fost schimbat. Au facut ei o mica greseala dar au rectificat-o rapid. Tu nu citesti ce tot explica oamenii astia pe blog? Banii sunt aceiasi. Aia de care zici tu se dau pe drepturi de autor, restul pana la 5000 se dau ca premiu. Final castigatorul ii primeste pe toti cei 5000. Eu de ce am inteles? Tot artist sunt, nu-s avocat.

    Iar restul cerintelor (castigatorul sa nu-si asocieze imaginea cu un brand concurent) sunt de bun simt.

    Baietii astia chiar au facut o treaba buna. Si mie imi pare rau ca n-am castigat. Nu numai tie. Dar chiar daca nu am castigat, apreciez initiativa. Inclusiv faptul ca au adunat revistele sa scrie despre artisti. Ieri am avut o alta surpriza. Am vazut afisele castigatorilor la o expozitie de bijuterie contemporana- Extins.

    Pe bune, daca nu ai inteles tu nimic din campania asta, nu inseamna ca initiativa lor e 0 barat. Ai o atitudine de roman frustrat. In loc sa apreciezi ca cineva a avut o initiativa, repede si tu sa arunci cu pietre. Mai ia o pauza!

  2. “societatile comerciale care comercializeaza cafea si produse din cafea.” Mai, unde v-au gasit aia de la Tchibo, la gradinita?

    Iau drept exemplu Carrefour-ul, care este si o “societate comerciala” care mai si “comercializeaza cafea…”, inseamna ca este si el…un tert aflat in relatie de concurenta cu Tchibo? Eu stiam ca-i prestator in relatie cu Tchibo.

  3. o tiganie! nu va mai lasati prostiti de branduri care fac concursuri sa adune material de campanie…Si nu in ultimul rand cititi bine regulamentul(si in cazul acesta si in general) si o s avedeti ca va trece cheful de participat la concurs.

  4. “Inspira prin gestul tau” a lasat un gust amar tuturor, participanti sau alti artisti “spectatori”. Cu 2 zile inainte de deadline, organizatorii (Tchibo Brands si Propaganda Consult) au modificat regulamentul in defavoarea artistilor. Un minim dram de bun simt ar fi trebuit sa-i impiedice, dar cred ca cei 7 ani de acasa sunt undeva departe, pierduti prin CV-urile stufoase ale dumnealor. “Regulamentul nu se schimba in timpul concursului”, regula de baza, nescrisa, a oricarui concurs. Cine o sa mai aiba curaj sa se inscrie la editia viitoare, nu stiu.
    S-a incercat prin aceast “act aditional” sa se puna mana pe lucrarile din portofoliul castigatorilor, lucrari de care nu se amintea nicaieri in regulamentul initial ca vor fi cumva folosite de organizator. Pe baza lor doar se vota. Mai vroiau si “cesiune exclusiva”, ca sa mai faca si un ban de pe urma lor, ca de, suntem in plina criza economica. Doar ca majoritatea fotografiilor din portofoliu sunt deja cesionate cu titlu neexclusiv altora, fiind, cum este si cazul meu, dintre cele mai bune. Daca nu se realiza acest “transfer” exclusiv, se pierdea calitatea de castigator. Greseala – intentionata sau nu – s-a reparat.
    Dar s-au micsorat si premiile (de la 5000 euro la 9.243,70 RON brut). Pentru acesti bani, Tchibo si Propaganda vor sa li se dea si dreptul de a se folosi de ele prin cesionare, modificare, etc. Deci, mai potrivit este sa spunem “Inspira prin gestul tau. Tinerii artisti sustin Tchibo si Propaganda”.
    In plus, mai vor si urmatoarele:
    “Artistii Castigatori se obliga ca pana la 15 februarie 2009:
    – sa nu realizeze/ nici o lucrare/proiect artistic,
    – sa nu vanda vreo lucrare/cesioneze drepturi asupra unei lucrari
    – sa nu-si asocieze imaginea sau vreuna dintre lucrarile/proiectele proprii,
    indiferent de forma de colaborare,
    in favoarea unui/cu un tert care se afla in relatii de concurenta cu Organizatorul. Prin terti care se afla in relatii de concurenta cu Beneficiarul se inteleg societatile comerciale care comercializeaza cafea si produse din cafea.”
    Rusine! Daca aveau atatea pretentii, nu le stiau de le bun inceput?

  5. Tchibo sustine tinerii artisti oferindu-le posibilitatea sa isi posteze un proiect pe site, si, daca este votat castigator, sa ii finanteze acest proiect. Obiectele pe care artistul le realizeaza vor merge ca premiu catre consumatorii Tchibo care au participat la promotie.

Leave a Reply to DragosCancel reply