Apropo de recenta campanie Lenor, cu a lor jungla din statia de metrou de la Unirii, ia priviti la ce fac omologii de peste hotare:
- Cand e vorba de chestiuni sensibile, cateodata e simplu si cost-efficient, si e nevoie doar de un sticker.
- Alteori, tot oamenii produc impactul cel mai mare.
- Desigur, si arta urbana poate intra in joc, cu mini-instalatii cu tot.
Concluzia: vizitati din cand in cand Marketing Alternatif pentru campanii proaspete in outdoor si nu numai 🙂 [si hai, sa vedem putina miscare si in advertisingul autohton!]
nu stiu daca mirosea mai frumos ca nu m-am apropiat 🙂 [desi nu cred]
Dar arata fain, era funky fresh.
@ionut – multumim, mai bagati daca mai aveti 🙂
e bun dar as recomanda si http://www.frederiksamuel.com/blog/ sau http://creativecriminal.blogspot.com/
Eu nu am vazut Lenoru. Dar macar miroasea mai frumos acolo?
Ca despre asta e vorba.Nu?