The Decline of Fashion Photography



The Decline of Fashion Photography | An argument in pictures. | By Karen Lehrman

-via stanescoo

6 thoughts on “The Decline of Fashion Photography”

  1. Nu potzi cataloga drept “arta” ceva ce este facut la comanda. Mai mult, la comanda unui studiu de piatza si a unei statistici.

    In anii 50 nu existau baze de date si porcariile astea de surveiuri care omoara spiritul uman… o sa avem o societate super predictibila si super-specializata ca un stup de albine idioate cu indivizi obezi trasi la indigo cu o gandire “corecta si robusta”.

  2. nu o lua si tu personal… daca privesti putin in ansablu, ai sa vezi ca treaba asta cu fotografia a luat-o razna. la fel si treaba cu dj-ii, daca vrei… nu e suficient sa vrei si sa poti… sunt niste mecanisme mai fine care stau in spatele ‘meseriei’. mie imi place lachapelle, a fost printre putinii care mi-au atras cu adevarat atentia, dar nu e vorba despre el. oricum, articolul se poate extrapola la:
    dj-ing – it’s not art
    fashion photography – not art
    webdesign – not art
    vector graphics – not art
    smart typography – not art
    … – not art
    … – not art

    Kill you idols…

    PS. Turntablism IS art.

  3. ” Meanwhile, this image taken by one of today’s biggest celebrity photographers, David LaChapelle, recently went for $3,000. Why does that seem like a worse deal than $28,750 for the Penn? Critics say the problem is that today’s fashion photographers see themselves as artists, while their Golden Age predecessors thought they were just working for a living. “

    hai, sa fim seriosi, cine inghite prostia asta ieftina? sunt sigur ca fotografii de acum 50 de ani se considerau un pic mai norocosi ca minerii…
    da, fotografia de moda e penibila uneori dar pana a-l contesta pe lachapelle e cale lunga. si daca tot se pune problema banilor oare cat va valora o opera de-a lui peste 50 de ani?

  4. I’m lovin’ it! Karen Lehrman le da peste ochi la generatii intregi de mr-bigshot-wannabe-fashion-photographer-i’m-making-art-and-shit cu argumente.

  5. 8. Americanii sunt de vina. Si Rusii si Bulgarii si Ungurii. Noi suntem gradina maicii domnului. Saraci dar cinstiti. In afara de tigani. Huooooo!

  6. Factorii care au adus aceasta decadere in vizual :

    1. profitul imediat, arta comandata de statisticile departamentului de marketing

    2. incultura maxima din occident

    3. superficialitate si small-talk

    4. targetarea prostilor (ca astia sunt multi)

    5. parvenitismul celor care au bani

    6. fetisimul originalitatii, sacrificarea frumosului “clasic” in favoarea “noului steril”

    7. agentiile de publicitate care practic nu mai fac nimic hands-on, nu mai au absolut nici un contact cu tehnologia in procesul euristic

Leave a reply (we review all comments)