… credeam ca e doar o impresie personala ca StrategID sunt cam moi … dar cine stie, poate nu vedem noi intreaga poveste, poate auditul intern de brand nu a fost relevant, sau poate a fost inexistent, sau poate au scos la creatie si alte variante mai tari, mai valabile (cromatica, mesaj, etc) dar greu de inghitit la niste medici obositi si fara cultura vizuala … (poate ar merita un case study pe site, nu?) … cat despre comunicatul de presa, indeed, comunicatul e lame. La mai mare – hâc pardon!
se ia o mana de la “Le Care” – Grapefruit Design, se dubleaza, se da flip orizonal si iese o laba!
Se pune un cap de copil in labele alea doua sa ne reaminteasca putin de macelul biblic comandat de Irod sau de Cruciada Copiilor si ce iese se numeste identitate.
Se face comunicat de presa si mie mi se face scarba!
mainile alea arata ca 2 pui fara cap parca !
… credeam ca e doar o impresie personala ca StrategID sunt cam moi … dar cine stie, poate nu vedem noi intreaga poveste, poate auditul intern de brand nu a fost relevant, sau poate a fost inexistent, sau poate au scos la creatie si alte variante mai tari, mai valabile (cromatica, mesaj, etc) dar greu de inghitit la niste medici obositi si fara cultura vizuala … (poate ar merita un case study pe site, nu?) … cat despre comunicatul de presa, indeed, comunicatul e lame. La mai mare – hâc pardon!
PS – o fi fost munca pro bono?
Spor si inspiratiune sa aveti!
mda.. au ales the easy way out.. simbolurile figurative au intotdeauna ,,succes,,! si pe langa aceasta comoditate vizuala, simbolul este prost desenat
da…intr-adevar,foarte dubios…
cea mai sinistra alcatuire pe care am avut nesansa s-o vad in vremurile recente.
se ia o mana de la “Le Care” – Grapefruit Design, se dubleaza, se da flip orizonal si iese o laba!
Se pune un cap de copil in labele alea doua sa ne reaminteasca putin de macelul biblic comandat de Irod sau de Cruciada Copiilor si ce iese se numeste identitate.
Se face comunicat de presa si mie mi se face scarba!
Cam nashpa – doua maini care i-au rupt capul?? 🙂