Not again! I can’t take this anymore! Facand abstractie de la stickerele Maggi care imi provoaca greata numai cand aud de ele..campania e perfecta pentru Romania, unde oricine crede ca are sansa sa fie acel unul dintr-un milion care castiga ceva si si-ar vinde si mama( fereastra mamei in cazul Maggi) pentru acea sansa infima de castig.
am recuperat “refuzatele” de la campania “muie” de anul trecut: le gasiti la mine pe http://textier.blogspot.com/ snt nst baieti dintr-o agentie (au pastrat low profile, pt. ca oricnd ar fi primit un client ca maggi sau knorr…) iar tetelu (pulafashion) le-a fost un epigon trziu si cam manierist, dar confuzia intre ei e dst graitoare (si trista)… (sorry feeder n-am apucat sa te trec pe blogroll, e chst de minute…)
Not again! I can’t take this anymore!
Facand abstractie de la stickerele Maggi care imi provoaca greata numai cand aud de ele..campania e perfecta pentru Romania, unde oricine crede ca are sansa sa fie acel unul dintr-un milion care castiga ceva si si-ar vinde si mama( fereastra mamei in cazul Maggi) pentru acea sansa infima de castig.
am recuperat “refuzatele” de la campania “muie” de anul trecut: le gasiti la mine pe http://textier.blogspot.com/
snt nst baieti dintr-o agentie (au pastrat low profile, pt. ca oricnd ar fi primit un client ca maggi sau knorr…)
iar tetelu (pulafashion) le-a fost un epigon trziu si cam manierist, dar confuzia intre ei e dst graitoare (si trista)…
(sorry feeder n-am apucat sa te trec pe blogroll, e chst de minute…)
poate gasiti o parodie mai desteapta decat cea bazata pe “muie”, care imi “miroase” a creatie a la pula fashion…
Muie. De doua ori.
cum spuneam: http://www.campingdemuie.nl 🙂
români! scoateti de la naftalina stickerele cu M*UIE… spaima ferestrelor s-a intors