PARTY

slide1

POINT – Cultural Hub vă invită la premiera spectacolului “P.A.R.T.Y.” de Tom Basden, în regia Ancăi Maria Colteanu, pe 1 si 2 septembrie 2017, ora 20.00.

P.A.R.T.Y este o comedie tip sitcom despre nişte minţi înguste luându-se la trântă cu probleme mult prea mari pentru a le inţelege cu adevărat.

Într-o ţară în care toţi doar vorbesc despre schimbare, un grup de tineri „idealişti” iau atitudine şi hotărăsc să înfiinţeze un nou partid politic, pentru a salva lumea. Care este motivul lor, care sunt subiectele de discuţie şi cum se iau deciziile, sunt sursa unui umor enervant de haios.

O radiografie a societăţii de “alternative facts” şi “fake news” în care ne învârtim.

Distribuția: Radu Micu / Emilian Mârnea (Jared), Andrei Morariu (Jones), Ilinca Hărnuţ (Mel), Simona Cuciurianu (Pheobe), Rareş Andrici (Duncan)
Traducerea: Deea Avram, Ilinca Hărnuţ, Simona Cuciurianu.
Scenografia: Bogdan Costea
Asist. scenografie:  Ana Ivan
Video design: Matei Mihai Visuals & Cristina Zainea
Make-up: Mihaela Vasiloi
Sound design: Ovidiu Savu
Traducerea: Andreea Vasile
Regia: Anca Maria Colteanu

Tom Basden este actor şi dramaturg britanic. A fost nominalizat de două ori la Premiile BAFTA, a câştigat premiul Fringe First şi Premiul de comedie la Edinburgh.

“Satira politică este departe de a fi un concept nou în teatru şi, totuşi, Tom Basden reuşeşte prin spectacolul Party să şteargă orice ştiam şi să aducă o abordare crudă, proaspătă asupra genului într-o oră de râs pe săturate, venit lejer, fără pic de sforţare” – EdinburghGuide.com

“Sunt câteva capcane pentru comedianţii care vor să facă teatru. Uneori, se străduiesc extrem de mult să fie serioşi, alteori deloc. Câştigătorul “If.Comedy Award 2007”, Tom Basden reuşeşte să măture toate aceste păreri critice prin spectacolul Party” – The Guardian

“Party, spectacolul lui Tom Basden, este o satiră comico-usturătoare la adresa tinerei societăţi de azi, bine-intenţionată, dar lipsită de noţiuni de profunzime. În plus, vorbeşte despre modul în care se face politică azi, mult branding, brainstorming pentru PR, buzz-words şi foarte puţin interes faţă de misiunea lor, ce vor să rezolve efectiv, ce îi mână în lupta politică. Jared, Mel, Jones, Pheobe se aruncă în subiecte mari, cum ar fi monopolul Chinei, musulmanii, încălzirea globală, fair-trade-ul, traficul de carne vie, împotriva cărora sunt, dar nu au cunoştinţele necesare să îşi susţină argumentele sau să găsească soluţii fezabile.” – The Telegraph

Leave a reply (we review all comments)