Produse românești imaginare inspirate de stereotipuri perpetuate în media

Gavrilă & Asociații au luat teme recurente în media (vechi clișee, noi stereotipuri, de fapt elemente de brand personal, sau ștampile media) și le-au reprezentat vizual, făcându-le branding. Întrebarea e jumate serioasă, jumate glumă: pot toate aceste elemente la un loc să contureze un tablou al țării? Și în ce măsură e reprezentativ acest tablou?

Printre propuneri regăsim clasici precum papionul Patapievici, jacheta CTP, esență de ler marca Ștefan Hrușcă, telemea de oaie sfințită Becali, dar și new-entry-uri de tipul fular de mătase Năstase, caloriferul Marga sau copiator Ponta. Cred că aș cumpăra o saltea Crin 🙂

5 thoughts on “Produse românești imaginare inspirate de stereotipuri perpetuate în media”

  1. Pingback: Linkuri de weekend - Marius Sescu

  2. Pingback: Scurtissime (292) | Diverse | Robintel

  3. Dar ce motiv ai fi avut sa nu-l aprobi?
    E facil sa faci glume cu stereotipurile astea. Ale voastre sunt undeva între umorul taximetriştilor şi cel de la Kamikaze. Mi-a plăcut gluma cu zarul, dar am căutat-o şi au mai făcut-o şi alţii.
    Grafica seamana cu cea a posterelor minimaliste care erau in voga acum cativa ani, doar ca e ceva mai slaba.
    Mulţumesc pentru invitaţie, dar glumele nu se fac la comandă ca la agenţie.

  4. ți-am aprobat comentariul ca să te invit să îți dezvolți cu argumente afirmațiile 🙂 Ba mai mult, îți dau și un punct de plecare, o declarație a Alinei Gavrilă pentru pagina de media.

    ”Facem un branding prin prisma personalităților de la noi. Sunt oameni de care știm cu toții și care sunt cei mai mediatizați. Plus că ei oricum și-au făcut renumele. Noi le facem doar logo-uri”, a declarat Alina Gavrilă, director de creație la Gavrilă&Asociații.

    De asemenea, poți aplica principiul hate something, change something, adică să ne arăți cu o glumă mai puțin expirată cu o grafică puțin mai bună.

    Mulțumesc.

Leave a reply (we review all comments)