Promovare la americani

Cam pe la inceputul acestui an, pe principalul boulevard din Santa Monica – statul California – a aparut un billboard de la Audi, cu un provocator slogan catre un concurent suparat:
“Your move, BMW = BMW, esti la mutare”

audi-1

Raspunsul celor de la BMW nu s-a lasat prea mult asteptat. Pe partea cealalta a bulevardului, in foarte scurt timp, a rasarit un billboard care urmeaza logica Audi-ului:
“SAH-MAT”

bmw-1

Cum a inceput, de fapt?
Era prin 2006 cand cei de la BMW au afisat un astfel de anunt:

bmw-2

PR-istilor de la Audi nu le-a trebuit prea mult timp sa inventeze un raspuns, asa ca, la scurt timp dupa aceea,
A aparut in ziare urmatoarea reclama:

audi-2

Poate ca s-ar fi terminat asa totul daca nu ar fi aparut Subaru, care, judecand dupa aparente, a dorit sa atraga atentia asupra sa:

subaru-1

Dupa aceasta, se putea astepta ca si alti producatori sa se arunce in “actiune”…
Insa, totul a fost oprit, anulat, de o reclama care a facut sa anuleze orice sansa de continuare a “razboiului”

bentley

– via mihai tita

1 thought on “Promovare la americani”

Leave a reply (we review all comments)