AdPlay – Test Your Advertising IQ

adplay 2009

Ei bine, AdPlay este singurul concurs de perspicacitate publicitara. Pana pe 9 august, pe AdPlay.ro, va puteti testa simtul de orientare publicitara cu peste 1.600 de intrebari din reclame romanesti mai vechi si mai noi. Pe masura efortului veti putea fi premiati cu cate un telefon pe saptamana si cu un LCD TV la finalul concursului.

Fie ca vorbim de asocierea corecta a sloganurilor cu brandurile care le folosesc, de recunoasterea unui spot TV – pornind doar de la cateva stop-cadre ori de la un fragment sonor – sau de raspunsul corect la intrebari despre branduri, toate probele concursului va vor pune la incercare perspicacitatea si istetimea in ceea ce priveste publicitatea. Insa, mai mult decat o simpla proba de concentrare si memorie, si aceasta editie AdPlay va va rascoli cu siguranta amintiri publicitare. Astfel, va veti (re)intalni si cu reclame pe care tocmai le-ati vazut la televizor dar si cu spoturi care nu au mai fost difuzate de ani buni, dar pe care multi dintre voi, suntem siguri, le vor recunoaste aproape la fel de usor.

AdPlay este un concurs IQads, oferit de MasterCard si sustinut de Radio Guerrilla, avand ca partener Feeder.ro

2 thoughts on “AdPlay – Test Your Advertising IQ”

Leave a reply (we review all comments)