numele ma seaca din minti, nu vad, nu inteleg legatura, trimiterea, referinta sau orice alta conexiune intre dolce si tv, oricat de digital ar fi. pacat
wake up and smell the roses people, digitv nu e o tehnologie proprietara cuiva, portile investitiilor sunt deschise, monopolul e istorie, acum ce face unul, celalalt face la fel dar mai bine si mai ieftin, sau la fel de scump dar ofera mai mult. ca arata la fel miroase la fel e alta problema.
ca si branding, cam aduce a boom, cu UPC nu prea vad legatura.
numele ma seaca din minti, nu vad, nu inteleg legatura, trimiterea, referinta sau orice alta conexiune intre dolce si tv, oricat de digital ar fi. pacat
wake up and smell the roses people, digitv nu e o tehnologie proprietara cuiva, portile investitiilor sunt deschise, monopolul e istorie, acum ce face unul, celalalt face la fel dar mai bine si mai ieftin, sau la fel de scump dar ofera mai mult. ca arata la fel miroase la fel e alta problema.
ca si branding, cam aduce a boom, cu UPC nu prea vad legatura.
diferenta e ca saracu connex nu mai exista :))
Dolce e un mix de Boom si UPC la nivel de identitate. Ca servicii, e un DigiTV mascat.
Au luat de toate de la toti 🙂 Dulce…
dolce este atat de boom iar cosmote atat de connex