Ministerul Culturii si Cultelor initiaza un concurs pentru realizarea siglei institutiei.
Intentia noastra este de a stimula tinara initiativa si de a promova ideile noii generatii. Cel mai bun proiect va fi utilizat pe site-ul institutiei si pe documentele oficiale ale MCC. Numele realizatorului siglei care va fi selectata, precum si CV-ul sau artistic vor fi prezentate pe site-ul Ministerului.
Termenul limita al concursului este 1 aprilie 2005. Proiectele vor fi evaluate de o comisie de artisti ai aceleasi generatii, care va fi anuntata pe site inainte de incheierea concursului.
Dosarul trebuie sa contina o prezentare grafica pe hirtie, una in format electronic, CV-ul autorului si datele de contact ale acestuia.
Cei interesati pot cere mai multe informatii pe adresa ioana.manolescu@cultura.ro sau andreea.nastase@cultura.ro.
Pingback: Concurs pentru realizarea siglei MCC • feeder.ro
-prezentarea grafica pe hartie trebuie facuta pe format A4;
-formatul digital recomandat este: dimensiuni: 400 x 300 pixeli, rezolutie – 300 dpi, adancimea de culoare – 32 biti;
– concursul se rezuma doar la ralizarea siglei Ministerului;
– Plicul continand prezentarea grafica pe hartie, cea in format electronic, CV-ul concurentului si datele sale de contact poate fi depus la sediul MCC (Soseaua Kiseleff, nr. 30, sector 1, Bucuresti) sau expediat prin posta la aceasta adresa pana pe data de 1 aprilie 2005, cu mentiunea “Pentru concursul de realizare a siglei Ministerului Culturii si Cultelor”
– nu exista o paleta de culori a Ministerului Culturii si Cultelor.
Concursul este deschis tuturor, persoane fizice sau juridice, din Romania sau din afara tarii. Din pacate, Legea 8/1996 interzice Ministerului acordarea unui premiu banesc castigatorului. Orice alte informatii suplimentare legate de acest concurs vor fi afisate pe site-ul MCC (www.ministerulculturii.ro sau http://www.cultura.ro), in continarea anuntului deja prezent. Un caiet de sarcini/ briefing nu a fost stabilit din dorinta de a nu limita creativitatea si imaginatia concurentilor.
am incercat sa vb. eu cu Ioana sau Andreea. sunt la al doilea mail si nici un raspuns. cred ca sunt ocupate – lucreaza la brief 😀
ma intreb de ce oare se cere si CV-ul autorului…probabil ca oamenii isi dau seama ca un brand facut de brandient sa zicem e mai valoros ca unu’ facut de un freelancer; deh e si aci ca la licitatiile de tablouri.
mande
Eu ma intreb daca vor un semn asa a la altex sau poate o mascota? Un ursulet ceva?
O sa fie interesant tare concursul asta.
Si cine sunt artistii aceleasi generatii? Care degeneratie? Care artisti?
Sunt curios daca chiar exista un brief pentru asta. Daca vorbeste cineva cu Ioana sau Andreea vrem sa stim si noi.